L.dz. 116 /ZRZ/2021 |
Skórcz, dnia 1 października 2021r. .
Szanowni Państwo
Informujemy, że od 25 października 2021 skorzystacie Państwo z nowej bankowości internetowej SGB24.
W związku z tym, że ( od godz. 14.45) w dniach od 22.10.2021 do 24.10.2021 oraz od 05.11.2021 do 07.11.2021 bank będzie wdrażał i łączył system bankowy – bankowość internetowa będzie nieczynna.
Co to dla Ciebie oznacza?
- Twój numer konta się nie zmieni.
- Twoje wszystkie karty płatnicze – poza kredytowymi – będą działać dalej. Nie musisz wymieniać ich na nowe.
- Aktualnie używane karty kredytowe zostaną zastrzeżone o czym poinformuje Ciebie telefonicznie pracownik banku.
Co czeka Cię w SGB24?
W bankowości internetowej SGB24 możesz przez całą dobę zarządzać swoimi pieniędzmi. Bezpiecznie i wygodnie.
Zaloguj się i…
- rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET)
- zarządzaj kartami
- ustawiaj zlecenia stałe
- zakładaj lokaty
- sprawdzaj informacje o swoich kredytach
- odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatności kartą czy odrzuceniu przelewu.
Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, będziesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na Twój numer telefonu wskazany w banku. Klucze sprzętowe nie będą obsługiwane.
Logowanie
Do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku –www.bsskorcz.pl, przez wybranie przycisku logowanie SGB24 w prawym górnym rogu strony. Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/.
Nowe dane do logowania.
Składanie loginu do SGB24 będzie polegało na dodaniu SO przed swój stary login, np.:
stary login: 12345678 , nowy login: SO12345678
W przypadku loginu zawierającego litery, dodatkowo zamiany małych liter na duże, np.:
stary login: Jaroslaw33 , nowy login: SOJAROSLAW33
Podczas logowania, po wpisaniu nowego LOGINU i kliknięciu „Dalej” otrzymasz na swój nr telefonu, jednorazowe hasło SMS, dzięki któremu się zalogujesz i ustawisz nowe własne hasło.
Szczegóły
Więcej na temat SGB24 dowiesz się z Przewodnika dla Klienta, dostępnego na stronie https:/www.sgb.pl w zakładce Nowa bankowość SGB24. Warto zapoznać się z nim przed pierwszym logowaniem. Przewodnik dla klienta https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2018/06/Przewodnik-SGB24.pdf
Do końca listopada 2021 r. możesz zalogować się do dotychczasowej bankowości internetowej (używając obecnych danych logowania), ale od momentu uruchomienia SGB24 będzie to już tylko archiwum bez aktualizacji.
SGB24 wprowadzamy dla Ciebie możliwie sprawnie i wierzymy, że nowa bankowość internetowa znacznie ułatwi Ci codzienne bankowanie.
W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz zarządzać sprawniej swoimi finansami z telefonu. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj ją, a następnie pobierz z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i jej optymalne działanie.
Kontakt
Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.
Wszystkie dokumenty możesz od nas otrzymywać w formie elektronicznej. To nie tylko rozwiązanie dobre dla środowiska, ale też wygodne dla Ciebie. Koniec z przechowywaniem papierów – wszystko możesz mieć wygodnie i bezpiecznie skatalogowane, dostępne w każdej chwili! Przy najbliższej wizycie w banku powiedz doradcy, że chcesz wyrazić zgodę
na przesyłanie dokumentów przez Moje dokumenty SGB.
Życzymy zadowolenia podczas korzystania z naszych usług.
z poważaniem
Zarząd Banku Spółdzielczego w Skórczu