Od dzisiaj klienci Banku Spółdzielczego w Skórczu mogą korzystać
z płatności mobilnych Google Pay i BLIK. To pierwsze z całej serii zaplanowanych wdrożeń pozwalających na dokonywanie nowoczesnych transakcji za pomocą smartfonu, smartwatcha lub komputera.
Klienci Banku Spółdzielczego w Skórczu mogą od dziś dokonywać transakcji z użyciem smartfonów i smartwatchy wykorzystując jedne z najbardziej dynamicznie rozwijających się aplikacji mobilnych. Wdrożenie BLIKA i Google Pay to pierwszy etap wprowadzania możliwości dokonywania nowoczesnych transakcji. Już wkrótce planowane jest udostępnienie kolejnych usług w tym obszarze: płatności mobilnych Apple Pay i Garmin Pay.
BLIK błyskawicznie stał się jedną z najbardziej popularnych metod dokonywania płatności w internecie – wystarczy wpisać kod BLIK, a potem zatwierdzić go na telefonie. BLIK pozwala również na dokonywanie wypłat gotówki w bankomatach opatrzonych jego logo.
Przy użyciu BLIKA w roku 2018 Polacy zrealizowali ponad 91 mln transakcji. Łączna wartość transakcji zrealizowanych w 2018 roku przekroczyła 12 mld złotych; dla porównania – w roku 2017 było to 4,5 mld zł.
Google Pay to płatności telefonem lub smartwatchem z systemem Android jeszcze szybsze i wygodniejsze niż płatność kartą. Dzięki aplikacji Google Pay, klienci Banku Spółdzielczego w Skórczu mogą od teraz płacić w sklepach tradycyjnych poprzez zbliżenie smartfona do terminalu POS, w sklepach internetowych oraz w setkach aplikacji, bez konieczności wpisywania danych karty. Google Pay to prosty komfortowy i bezpieczny sposób płatności w sklepach i internecie: nie trzeba już nosić przy sobie karty ani gotówki.
Wdrożenie tych nowoczesnych rozwiązań płatniczych stawia Bank Spółdzielczy
w Skórczu w gronie banków proponujących swoim klientom zaawansowane technologie mobilne. Dzięki temu nasz Bank dostosowuje się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów.
Szczegóły BLIK https://www.sgb.pl/blik/
Szczegóły Google Pay https://www.sgb.pl/googlepay/